Ja maar tante Instastella!

Wat doe je ons aan! Begrijp dat nou. Die feminiene territoriumdrift. De jongensaandacht, de mannenbegeerte, de überfaplulgeilheid, het zijn allemaal schaarse goederen, en als jij of wie dan ook met de blote kont voor de spiegel gaat staan en een pica post, dan gaat dat ten koste van die voorraad masculiene bewondermoleculen. Dan blijft er minder over voor de rest van alle vrouwtjes. En potverdorie houdt daar toch eens rekening mee. Want wie kan er nu tegen jouw goddelijke reet op? Niemand!

Je maakt alles kapot tante Emancipatiestella, je maakt alles kapot. Als jouw goddelijke reet het vliedende middelpunt van het Hollandse universum wordt, hoe moeten alle andere meisjes en vrouwen zich dan in godsvredesjezusnaam nog onderscheiden? Met welke USP? Want je hebt ook al een voorgevel waar je steil van achterover slaat. Daar valt toch niet tegenop te concurreren tante Instastella! Snap dat nou! Je bent een curvencrimineel! Een memmenmisdadigster!

Het is allemaal niet de bedoeling tante Stella, want straks moet er ook nog moeite worden gedaan om de aandacht van de mannetjes te trekken én vast te houden! En hoe moet dát nou! Met al die zakken chips om me heen die leeg moeten, en die chocoladewikkels in mijn bed, o god o god moet ik móeite doen? Je denkt toch niet dat ik me een beetje uit ga zitten sloven voor de mannen of wel! De gedachte alleen al! Ze zijn toch allemaal hetzelfde! De maag moet vol, en de zak moet leeg. Daar komt het allemaal op neer. Iedereen weet dat! Ja toch! Niet dan!

En jij tante Stella, jij vermaledijde feminist, jij vraatzuchtig begeertemoleculenmonster, jij mythologische manneneter, jij levert je met huid en haar uit aan het publieke domein waarin we allemaal met elkaar moeten concurreren. Hoe moet dat nou straks als ik verkering krijg en mijn vriendje een fapfotootje wil? Met je pestpica’s! Met je kontkiekjes! Ik heb niet zo’n achterkantje! Waar moet ik dat vandaan halen? De sportschool is wel 15 minuten fietsen, het zwembad ligt aan de andere kant van de stad en de televisie moet ik ook bijhouden! Ik blijf wel gewoon met de kont in bed liggen huilen. Misschien komt alles dan vanzelf wel goed.

EINSTEINBARBIE komt je wakker kussen met een unbeschreiblich weibliche cocktail van tedere passie en eerlijke onverschilligheid. Een orgastische mix van rock, pop, seks en agressie waar je stereotoren van explodeert. En terwijl je buren de politie bellen heb jij overal schijt aan en leef je elke dag van je leven alsof het de laatste is. De volgende plaat “Pussy Album” wordt de soundtrack van de verfilming van de eerder verschenen gelijknamige debuutroman van frontvrouw Stella Bergsma. De muziekstijl? “Nouveau Fucque”. Wat dat inhoudt? Kopen die handel.

Schelden doet u thuis

